Automatizează campaniile [ dacă este necesar ]
Automatizează mesajele în dependență de activitatea audienței. Cele mai frecvente forme de astfel de e-mailuri sunt mesajele de « Bun venit! », cele de « Mulțumire » sau e-mailurile « Tranzacționale » de exemplu, cu confirmarea comenzii. Statisticile arată că mesajele de automatizare, trimise cu motiv funcționează mult mai bine decât cele obișnuite.
De exemplu:
● Rata de deschidere acestor scrisori ajunge la 49%.
● Rata pet click (CTR) este de două ori mai mare decât pentru cele obișnuite.
● Site-urile cu cea mai mare conversie din lume, cele care convertesc până la 40% din traficul lor, folosesc e-mailuri automatizate și le trimit în context.
Doar 25% dintre marketeri utilizează în prezent acest tip de e-mail. Și ele reprezintă doar
2,6% din toate e-mailurile primite de o persoană. Cu toate acestea, ele pot aduce până la 20% din veniturile obținute din campaniile de e-mail. Iar motivul pentru care funcționează atât de bine este contextul.
Exemplu:
Imaginează-ți situația: vizitezi un site, cauți produse și adaugi unele în coș. Dar cineva te-a distras și pleci fără să comanzi produsele selectate. Sună cunoscut? Acest lucru se întâmplă cumpărătorilor online în fiecare zi.
Dar ce se întâmplă dacă, într-o oră, primești o scrisoare în care se prezintă produsele uitate? Cu un link rapid spre coș și cod pentru o livrare gratuită sau 10% reducere? Acum ai mai multe motive să te întorci.
Aceasta este puterea e-mailurilor contextuale.