Aici Totul este simplu:
- Îmbunătățește-le
- Evită-le în textul tău
Adică, fie excludeți intenționat formulările și semnificațiile slabe din textul tău, fie le consolidezi.
Exemplu: „Avem cele mai mici prețuri la serviciile unui animator pentru copii." Adăugăm specificul - „Avem cele mai favorabile prețuri. Convinge-te și singur: serviciile unui animator pentru copii - 230 MDL pe oră, aceasta include cadouri dulci pentru copii sub formă de ciocolată Y " Atenție - Merge vorba despre oportunități reale (cele pe care le oferiți cu adevărat clienților). Nu trebuie să existe minciuni, laude și alte jocuri gen „Nu sunt mai cool decât concurenții. Mint doar pentru atenție".
-
- Punctele slabe ale concurenților nu sunt un motiv pentru a-i trage cu degetul în textul tău („Suntem atât de mișto, iar concurenții sunt …")
- Uită-te doar la ce au scris și ce propun. Atât.