Cum să lucrezi cu
textele concurenților?
Am dori să spunem că astăzi noi nu simțim toate efectele concurenței și că pentru noi, nu este o problemă. Dar concurența te însoțește mereu. Și asta este.
Prin urmare, trebuie să fie luată în considerare atent, în interesul afacerii tale. Cum? De exemplu, utilizează textele concurenților pentru a îmbunătăți oferta ta :)
Hai să vedem care sunt regulile principale de lucru cu textele concurenților. Reguli, care vor face oferta mai atractivă, mai convingătoare în ochii potențialilor clienți.
Analiza textelor concurente
Deci, trebuie să scrii un text calitativ. În același timp, ai concurenți direcți care deja au lansat o ofertă asemănătoare sau chiar exact aceeași.
Primul lucru ce trebuie de făcut, este să colectezi informații despre ofertă de pe toate platformele sau chiar și din offline.

Alege textul corespunzător și analizează:
● punctele forte
● punctele slabe
● Stabilește unde este „surplusul și lipsa de informații"

Sau rezolvă sarcina „5 CE":
1. Ce emoții trezește textul?
2. Ce consideri că este nereușit?
3. Ce ai adăuga?
4. Ce poate îmbunătăți textul?
5. Ce ai tăia?

Trebuie să privești lucrurile obiectiv, la maximă capacitate .
Invidia, mândria, critica subiectivă și alți „însoțitori" ai studiului nu sunt cei mai buni consilieri în ceea ce privește o analiză.
Poți apela la o persoană care nu este afectată de soarta business-ului tău, ea îți va face o analiză mult mai obiectivă. Îți va spune ce o cucerește sau unde își pierde încrederea în produs/serviciu, dacă ar cumpăra și de ce?
După care, pas cu pas...

Ce faci cu punctele forte?
Acum, mulți dintre voi au crezut că identificarea punctelor forte ale concurenților este necesară pentru a le folosi chiar în textul tău.

Acesta este o greșeală dură și de neiertat, prieteni.
„Ce se întâmplă dacă folosești toate punctele forte ale concurenților în textul tău?"
Vor fi texte similare, cu aceleași triggere, iar clienții potențiali vor începe să aleagă o companie „ la întâmplare ". Ai nevoie de asta ?!

Sarcina ta este de a face punctele forte a lor și mai EFICIENTE pentru tine.
De exemplu:
Textul concurenților este „Livrăm pizza în 15 minute".
Îl poți îmbunătăți folosind o garanție - „Livrăm pizza fierbinte în 15 minute. Altfel, o primești gratuit."
Un alt exemplu:
"Instalăm ușile nu doar în liniște, ci foarte liniștit."
Textul poate fi îmbunătățit prin comparație - „Instalăm ușile nu doar liniștit, ci foarte liniștit, astfel încât ceasul de perete să funcționeze mai tare."

Ce faci cu punctele slabe?
Aici Totul este simplu:
  1. Îmbunătățește-le
  2. Evită-le în textul tău
Adică, fie excludeți intenționat formulările și semnificațiile slabe din textul tău, fie le consolidezi.

Exemplu:
„Avem cele mai mici prețuri la serviciile unui animator pentru copii."
Adăugăm specificul - „Avem cele mai favorabile prețuri. Convinge-te și singur: serviciile unui animator pentru copii - 230 MDL pe oră, aceasta include cadouri dulci pentru copii sub formă de ciocolată Y "

Atenție

  1. Merge vorba despre oportunități reale (cele pe care le oferiți cu adevărat clienților). Nu trebuie să existe minciuni, laude și alte jocuri gen „Nu sunt mai cool decât concurenții. Mint doar pentru atenție".
  2. Punctele slabe ale concurenților nu sunt un motiv pentru a-i trage cu degetul în textul tău („Suntem atât de mișto, iar concurenții sunt …")
  3. Uită-te doar la ce au scris și ce propun. Atât.

Ce faci cu surplusul și lipsa de informații?
Ne putem descurca și fără trucuri de copywriting: pur și simplu nu permiteți exagerări în text.
Și anume:
● Dacă gândurile sunt umflate și în același timp lipsite de sens, optează pentru un text laconic și 100% obiectiv.

Exemplu:
„Folosim puternicul aspirator X pentru a curăța mobilierul."
Eliminăm exagerările - „..puternic aspirator X... (subiectiv, consumatorul încă nu a testat produsul, puține șanse să fii credibil)

Obiectiv: Aspiratorul X este cea mai recentă invenție a oamenilor de știință americani, pe care deja o folosește Casa Albă.

Încă un exemplu:
„Oferim contabilitate competentă pentru compania dumneavoastră. „Contabilitatea este responsabilitatea tuturor persoanelor juridice, indiferent de sistemul fiscal care este înscris în Codul fiscal și Legea contabilității."
Eliminați excesul de informații - „Oferim contabilitate competentă pentru compania Ta."

● Dacă, din contra, nu sunt dezvăluite complet punctele forte, atunci, anume aici ai de lucru.

Într-un final omite orice dubiu:
Îți dezvăluim un mic secret:
Înainte de a decide că textul este gata asigură-te că ai luat în calcul toate nuanțele:

● Cum putem dovedi că oferim servicii de instalare a ușilor de calitate?

● De ce potențialii clienți ar trebui să mă aleagă pe mine și să nu meargă la concurenți?

● Unde în text este clar că compania noastră poate fi de încredere?

● Cu ce ocazie eu m-am numit Specialist? Cum o pot dovedi?

***și alte întrebări care au rolul de a înlătura orice dubiu pentru a cumpăra serviciul sau produsul tău***
Doar când toate întrebările au fost eliminate, putem spune că textul este gata și este mai bun decât materialele concurenților. Iar asta înseamnă că ești deja înainte.
Autor: Gonța Crina, Marketer
Nu te opri aici, descoperă și alte instrumente eficiente ce te vor ajuta să-ți crești vânzările
Made on
Tilda