Imaginează-ți că cumpări o mașină.
Scopul tău este să te miști mereu mai repede și mai confortabil. Cuvântul cheie este MEREU.
Adică vrei să te urci în mașină și să conduci. Fără defecțiuni, vizite la servicii auto și tot ceea ce poate fi asociat cu repararea, întreținerea și proiectarea mașinii.
Dar există proceduri necesare care nu pot fi evitate de către proprietarul mașinii.
Ce poate oferi în calitate de bonus compania care vinde mașini?
Iată 5 opțiuni la îndemână: - Întocmirea documentelor pentru client;
- Diagnosticare înainte de vânzare;
- Camera de vedere din spate - cadou;
- Un set de anvelope de iarnă - cadou;
- Service - primă și a doua întreținere gratuită;
Rezultat pentru client - mașina. Rezultat pentru companie - fidelizare. La prima problemă deținătorul știe că deja are la cine să se adreseze pentru auto service.
Și la drept vorbind, bonusurile reușite mereu stârnesc bârfe și diverse discuții în rândul consumatorilor. Ce înseamnă asta pentru tine? Promovare GRATUITĂ pentru companie, ce poate fi mai bun :)