Peste 34% dintre oamenii din întreaga lume utilizează e-mailul, este vorba despre aproximativ 2,5 miliarde de oameni. Iar pentru următorii 2 ani se preconizează o creștere de de până la 2,8 miliarde de utilizatori. Numai gândește-te el se cere oriunde nu te-ai loga, iar pentru telefoanele mobile acesta este un « must have ». De ce să nu vinzi prin acest canal?
Email Marketing-ul este o modalitate foarte personală de a ajunge la publicul țintă. E-mailul poate fi adaptat la acțiunile clienților, astfel încât fiecare mesaj să corespundă intereselor lor.
Uite 5 etape pe care le parcurgem pentru un Email Marketing cu rezultat:
1
Formarea bazei de date sau îmbunătățirea celei existente
2
Good Support
3
Crearea scrisorilor pentru încălzirea lead-urilor: poză / text / video
4
automatizarea contextuală - conectarea platformelor, setarea mesajelor de intrare, de vanzare, de confirmare, înregistrare, etc, etc.
5
Creșterea continuă a bazei de date, mai mulți oameni - mai mare conversia
Despre costurile și beneficiile Email Marketingului
Pentru o strategie bine gândită care îți va aduce rezultat din primele 2 luni completează formularul
Să începem
Completează formularul
*protejăm datele cu caracter personal, nu vor fi transmise unor persoane terțe