Proiect inVerde
inVerde este un atelier botanic care organizează lunar masterclass-uri pentru maturi și copii unde aceștia pot crea compoziții din plante verzi. Activitățile au ca scop relaxarea, dezvoltarea creativității și conectarea cu natura. Olesea Ciubotaru, fondatoarea inVerde, în cadrul master-classului foloșește materialele 100% ecologice.
După o pauză de mai bine de 1 an, Olesea a fost în căutarea unei agenții de marketing care ar putea relansa și dezvolta proiectul. A ales VOX Marketing pentru că:

● Am promovat și dezvoltat și alte proiecte de Branding Personal;
● Lucrăm pentru rezultat (în cazul Olesiei, 12-15 bilete vândute la fiecare master class);
● Executăm lucrările în termenii stabiliți;
● Consultăm și generăm idei pentru dezvoltarea proiectului.

Obiectivul colaborării: 12-15 bilete vândute la cele 2 masterclass-uri organizate lunar
Perioada de colaborare: mai 2019-ianuarie 2020 (9 luni) .
Rezultate
19
masterclassuri realizate
312
de participanți
16
emisiuni, reportaje TV și interviuri
1146
de urmăritori noi pe Facebook
Strategia de marketing
Facebook ORGANIC
Facebook SPONSORIZAT
Landing
Page
Thank
you
page
Call
Centre
Vânzarea
Master
Class
Foto
video
live
facebook/
insta
Toate postările din social media sunt concentrate într-un plan de promovare scopul căruia este ca audința țintă să completeze formularul de înscriere (astfel ajunge pe thankyou page sau cum i se mai spune pagina de mulțumire a landing page-ului). Datele de contact a persoanei interesate (numit în continuare LEAD), se duce la call center care se ocupă de închiderea tranzacției.

Ce trebuie să mai cunoașteți este că fiecare master class este un motiv de-a crea poze, video și de-a face live-uri pe facebook și instagram. Materiale pe care le folosim pentru promovarea următoarelor master class-uri. Acest ciclu este unul de bază și îl repetăm de fiecare dată.
Sarcini realizate
1. Video production Am creat materiale video pentru a prezenta din interior atmosfera la master class, cum are loc procesul, ce compoziții au creat participantele și ce feedback au oferit. Mai jos 3 tipuri de video care au obiective diferite.
Recenziile participantelor
2. Crearea landing page-ului cu formular de înscriere pentru fiecare masterclass;
3. Campanii sponsorizate pe facebook și instagram.
4. Postări pe facebook, instagram și stories pe ambele canale
5. Live pe facebook și instagram din timpul masterclassului
6. Poze participanților și compozițiilor la fiecare masterclass
7. Promovarea prin bloggeri
8. Email sending [ Email marketing ]
Ce spune Olesea Ciubotaru
despre colaborarea cu VOX Marketing?
Vrei să-ți dezvolți afacerea prin Brandul Personal? Vrei să-ți promovezi școala online sau offline?
Completează formularul de mai jos
și te contactăm într-un minut!
Made on
Tilda