Site care vinde
atrage și mai mulți clienți
Structură logică care să genereze vânzări

Lucrare la cheie (texte + design + front-end)

Versiuni pentru PC, tabletă și smartphone
Vizitatorul devine client!
Site-ul nu este doar o statistică a activității, sarcina lui este să transforme vizitatorii în clienți, clienți loiali.

Acest lucru se întâmplă atunci când vizitatorul intră pe site și la prima vedere înțelege că compania este serioasă. Atunci când studiază cu atenție informațiile și găsește pentru sine beneficii (în comparație cu propunerile concurenților).

Înțelege totul. Informațiile au caracter informativ. El a primit răspunsuri precise și detaliate la toate întrebările sale. Îi este confortabil să interacționeze cu site-ul. El simte grijă și ospitalitate.
Și se întoarce pentru a discuta problema lui.
„VOX Marketing" creează site-uri,
orientat spre vânzări!


«
3 în 1!
Pentru ca cele mai sus să aibă loc, site-ul trebuie să conțină următoarele componente, strategic formulate:
1
TEXTUL
nu este un povestitor, ci un vânzător care lucrează non-stop. Adică, în orice moment când site-ul este accesat. Potențialul client intră pe site pentru a cumpăra - textul îi explică, de ce să cumpere anume de la tine.
2
DESIGN
componenta vizuală este creată pentru a ajuta textul să vândă - din momentul primului contact până la trimiterea cererii. Atunci când totul este cu gust și confortabil pentru potențialul client decizia de cumpărare este și mai rapidă.
3
FRONT-END
este o lucrare de ansamblu: aranjarea textului + design. Doar împreună, componentele transformă vizitatorii în clienți. Și este la fel de eficient pe PC-uri, tablete și smartphone-uri.

«
Fiecare pagină este principală!
«Home page» - vizitatorul înțelege că este la locul potrivit și în câteva minute ajunge la concluzia că este interesat de tine. Rămâne pe site și continuă să studieze alte informații.

«Despre noi» - această pagină este accesată atunci când potențialul client este DEJA interesat de oferta ta. Acum vrea să cerceteze, de ce trebuie să aibă încredere în tine. Noi îl vom face să înțeleagă.

«Descrierea serviciului» nu este doar o descriere, ci o ofertă concretă. Vizitatorul va vedea esența propunerii tale, va vedea toate avantajele și beneficiile ce le oferi, în comparație cu concurența.
Nu există pagini principale și secundare pe site. Fiecare dintre ele este principală.
Acest lucru se datorează faptului că fiecare pagină are propria sarcină:
Orice pagină a site-ului va funcționa pentru vânzări, chiar și pagina error 404
Fiecare companie are propria sarcină pentru site. Scopul nostru este să înțelegem această sarcină și s-o implementăm în soluție la cheie.
Spune-ne, ce site vrei și suntem
gata astăzi să discutăm despre sarcina ta
Completează formularul de mai jos
și te contactăm într-un minut!
Completează formularul
*protejăm datele cu caracter personal, nu vor fi transmise unor persoane terțe
Made on
Tilda